۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

کیر اندر کسس!

دیشب از درد داشتم می مردم ...
آخه در آن واحد داشتم با دو نفر می گاییدم
یکی کیرشو کردهبود تو کسم یکی تو کونم و هر دوتا تلمبه می زدند!
وااااااااااااااای
چند تا عکس گرفتم
دفعه بعد میذارم رو نت ...
یه شب هم فرانسه بودم
رفتم کاباره ...
خانومه گفت می تونی با سه تا طاقت بیاری گفتم البته ...
سه تاشون افتادن به جونم و هی ... لیس زدن و مکیدن و تلمبه!
آخر سر داشتم دیوونه می شدم رو کیراشون بالا پایین پریدم
یکیشون چنان با قدرت کسمو لیسید که مردم و زنده شدم
انقدر فحششون دادم ولی بربختا نفهمیدن
یه مجله سکسی هم عکسمو گذاشت رو جلد
یکیشون ول نمیکرد هی تلمبه میزد
اون یکی هم کونمو محکم گرفته بود هی کیرشو میکرد تو هی بیرون
وای داشت ارگاسمم میومد وقتی اومد کسمو کشیدم رو شکماشون داد زدم
یکی هم رو کمرم دراز کشیده بود
پامو وا کردم که لیس بزنه ولی پشمون شدم
دهنش داغ بود انقدر لیس زد که ...
سینه هام نزدیک بود کنده بشن
دیدم دونفر دیگه هم اومدن تو اتاق لهم کردن
افتادن به جونم و کسم
می خواستن دوتا کیرو باهم بکنن تو کسم
کس منم گشاد شده بود
آخر سر کردن
یکی میزد مبیرون یکی تو
کونمم همینطور دوتا باهم
زدن زدن و زدن
6 ساعت با 7 نفر گاییدم
حال داد حسابی
الانم هنوز دارم می گام
انقدر پول درآوردم که نگو
یه مجله هم اومد واسه عکاسی مدلای مختلف پامو واگردم که عکس بگیره
خیلی حال داد
شما هم امتحان کنین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر